fredag 24. juni 2011

Magiske Tyrkia


Kemer frå Calis-fjellet 21/6 kl 4.47 (norsk tid 3.47)
Eg gjekk opp i måneskinn....

Tilbake i Stongfjorden etter 1 veke i Tyrkia er det berre å la seg imponere av alle inntrykka ein sit igjen med. No går eg ikkje i detalj her på bloggen, men vil berre nemne at vi er blitt glad i landet, folket, maten, gjestfridomen, vèret, varmen, sola, reinsemd på hotella, servicen, ja alt ein kan tenke seg. Det einaste skåret i gleda er sjølvsagt ureininga og forsøplinga utanfor hotellområda. Der har landet framleis ein jobb å gjere. Ikkje minst når det gjeld resirkulering og innsamling (pant) for plastflasker. Det er diverre eit stort problem som for mange andre land i same situasjon. Men som turistland har Tyrkia alt...! Og eg vender tilbake så snart som eg kan. 


Eg lèt bilda og snuttane tale for seg. Håpar å få sett tekst til bilda i løpet av helga. Tek gjerne mot kommentarar.




Ferie Tyrkia 2011







 



Ingen kommentarer: