søndag 26. juni 2011

Fin tur på Heileberget














Det var kome opp nytt skilt på Fløyen. Toppen som Kystarvsti. Flott jobb av Dalekatane...

Eg surra høgrefoten i ein strekkbandasje og gjekk på Fløyen i dag tidleg. Med ein tynn sokk ut igjen på, fekk eg foten ned i fjellskoen. Trass i litt smerter første biten opp vegen, gjekk det egentleg ganske greitt. Nokre skeivtrakk undervegs fekk ilingane til å gå oppover foten, men dette var berre bagatellar. Eg vart liksom ventande på at det skulle bli verre. Men det vart det aldri - positivt...! 

Det var kaldt i Rivedal i dag tidleg. 5 små plussgrader då eg starta. Eg gjekk likevel i shorts og ei tynn Devold. Ei tidleg morgonsol innover Heileberget var lite varme i, og trekken var iskald. Eg måtte dra på meg ei tynn, vindtett jakke innanfor Driveknolten. 

Eg gjorde eit stopp på 5 minutt på toppen. Tok opp ein snutt og knipsa nokre bilder, før eg drog ut att same vegen. 

Det drog ganske fort over med meir skyer. Likevel vart det betre temperatur etterkvart. Eg heiv difor av meg alle kleda på overkroppen undervegs ut igjen. Så traff eg Dag Tore ute på Hundeheia. Vi slo av nokre ord om Tyrkiaopphaldet mitt, ferieplanar og fotplager.... Men han skulle på jobb om ettermiddagen, så passiaren vart ikkje så lang. 

Nede i vegen mot Rivedal igjen traff eg dette følgjet:













Solbjørg V, Øystein H, Kari E.H, og Arnhild E.

Ein fin gjeng frå Holmedal og Eikenes som eg slo av ein liten prat med.

Flott morgontur...!

Fra Heileberget 260611



P.S Vi er ikkje komne til august endå sjølv om det er sagt i videoen...:-)

Ingen kommentarer: