mandag 13. juni 2011

Fin 2. pinsedag







P.s. bildet er teke litt skeivt for å få med Håsteinen og Storehesten













Fløyen i dag...igjen...

Eg sprang inn igjen ein morgontur på Heileberget og Fløyen i dag òg. Eg vog litt på om eg skulle gå på Blegja, men utset dei turane til seinare, sidan eg vil ha nokre til på Heileberget først. I den flotte morgonen gjekk det lett inn og ut igjen til Rivedal. Nesten ute igjen under Hundeheia traff  eg først Leif og Connie, så Turid og Velaug og Leif F til slutt. God treningstur!

No tek vi oss ei veke i Tyrkia frå torsdag av, fruen og eg, så om det blir oppdateringar her før eg kjem heim veit eg ikkje. Mulig det blir ein tur på Jamneheiane før vi reiser. 

Fra Heileberget 130611
Tre næringar i same bildet...



1 kommentar:

AG sa...

God tur og ta med sola heim att:)