lørdag 25. juni 2011

Back in action...















Dei har det godt kyrne ved Smettet

Foten min har vore ein liten lidelse etter overtrakket på siste Heileberget-turen. Så avbrekket i Tyrkia gjorde godt. Her hadde eg berre ein "testtur" på Calis-fjellet med jogg ned igjen. Med det resultat at foten såg ut som ein ballong etterpå. 

No var eg ein tur på Jamneheiane i dag for å sjå korleis det gjekk. Godt bandasjert. Men eg var ikkje komen til Fisma eingong før eg trakka litt skeivt, og det gjekk ei vanvittig iling opp over leggen. Tydlegvis er det leddbanda som ikkje er heilt gode. Eg gjekk likevel vidare og kom meg opp og ned utan andre problem enn smerten.... 

 
Foten for ca ei veke sidan

Så mykje anna enn å ta tida til hjelp er det vel ikkje. Men må nok ta det meir forsiktig på nedturane framover, sjølv om det alltid er kjekkast når det går over stokk og stein. Kicket og adrenalinet pumpar best då...

1 kommentar:

AG sa...

Kanskje du skulle hatt ei veke til i ro:)