onsdag 11. mai 2011

Superlight 2
















MMS Jamneheiane

Eg var egentleg meint å gå på Gjelsvikefjellet i ettermiddag, men så kom det noko på og eg måtte ut igjen i Stongfjorden eit ærend. Eg valde difor å gå på Jamneheiane igjen i dag òg, sidan det kjennest litt bakvendt å køyre tilbake der eg kjem i frå for å gå på fjellet.... 

Det småregna då eg starta. Men eg gjekk likevel i shorts. Og snart gav byga seg òg. Det har sin pris å gå lettkledd for i dag plukka eg av meg 7 flåttar på badet etterpå. Men å kle på seg for flåtten sin del gjer eg berre ikkje. Er det sommar så er det sommar. 

Elles gol gauken i liene i ettermiddag. Så no er vel alle trekkfuglane komne. Gauken brukar p vere blanbt dei siste. Skjønt eg har ikkje sett noko til favoritten min svartkvit flugesnappar. Men den har minka slik i antal òg. Vi får håpe han har dukka opp andre stadar. 

Sjølve turen gjekk radig opp og ned. Og noko spesielt meir å nemne er det vel ikkje... God trim iallefall etter ein dag på kontorstolen...

Ingen kommentarer: