lørdag 21. mai 2011

Hustrig på Gjelsvikefjellet















Førdefjorden og Kvammen med Engebøfjellet t.v. 
(som Nordic Mining no vil skyte ned...) 

Eg gjekk ein tidleg morgontur på Gjelsvikefjellet idag. Det var ikkje meir enn 5 varmegrader i lufta då eg reiste heime i frå. Tydeleg at det hadde kome ned mykje væte i det siste for det var veldig vått og glatt oppover. I tillegg bles det. Likevel gjekk det fint og greitt. 

Rett nedanfor Selvikestølen braut likevel himmelens vræde laust. Regn og hagl piska ned. Men eg fekk det heldigvis bak i frå. Denne byga heldt fram til opp forbi Gjelsvikestølen. Heldigvis gav nedbøren seg då for her oppe tok vinden skikkeleg tak. GoreTexbuksa låg klistra og iskald til føtene. Men ovantil hadde eg vindtett utanpå ulltrøye, og Arcteryx Theta jakka ytst. Likevel var eg nesten mest glad for dei vasstette GoreTex-hanskane frå Black Diamond. Heldigvis hadde et vit til å ta dei med. Så eg var egentleg godt utrusta. I motsetnad til forkjølingsturen med fruen forrige fredag. Av skade lærer man... eller eitt eller anna slikt...!  

No var det godt å kunne gje gass ned igjen (i motsetnad til forrige fredag...:-)). For uansett beit vèrgudane godt frå seg. Og eg rakk å løyse sveitten igjen før eg nådde bilen, sjølv med ein liten stopp på Selvikestølen. Artig å sjå kor lendet her har forandre seg på kort tid. Frå djup snø til grøne stølsbakkar. Flott!

 








Stordalsfossen midt i bildet
(som SFE no vil tørrlegge)
Fra Gjelsvikefjellet 210511






Ingen kommentarer: