søndag 3. april 2011

To fine søndagsturar...

Foto ved Indrevågefjellet i dag. Vi ser f.v. N & S Kringla, Fossedalshengenipa og t.h. Portafjellet.
Legg merke til forma på fjella: slake ryggar mot nord og bratt mot sør. Derav ordet nipe/nipa...
 Foto frå Gjelsvikefjellet: Førdefjorden mot Naustdal i dag tidleg

Eg gjekk oppover Fesselia mot Selvikestølen, Gjelsvikestølen og Gjelsvikefjellet i 7-tida i dag tidleg. Og gjekk vel nesten til førstnemnde berre på skorna. Fantastisk kor snøen hadde minka dei par siste dagane. No brukte eg rett nok trugar opp til Gjelsvikestølen, men derifrå og opp berre føtene igjen. Fin skare å gå på. Og oppe på toppartiet var det ikkje snø igjen. No ligg dette så utsett til for vèr og vind at det meste fyk vekk, men det vesle av is og skare som låg her er fordufta. 

Frå toppen av Gjelsvikefjellet i dag... snøen er borte vekk her!
Vi ser Eitrenipa t.v. og Fossedalshengenipa t.h.

Eg hadde sjekka timevarsla for vèret og det stemde. Sola kikka til og med fram. Men nokon hete var det ikkje akkurat no tidleg på morgonen. Ein litt sur søraust vind gjorde det ikkje akkurat mildare. Så eg gjekk ganske fort ned igjen same vegen. Eg verken såg eller høyrde eit levande vesen. No gjekk eg likevel inn i dei to første spindelveva for året, så det er no liv på gang nede i furuskogen....

Eg køyrde ein tur heimom og høyrde om dei andre ville vere med på noko fjell. Men det var negativt svar. Eg skifta difor sokkar og ei jakke og køyrde opp på Osland. Eg gjekk så over Vågeskardet og opp den vanlege ruta eg har laga meg, beint opp fjellet. Austover forbi Indrevågefjellet mot Middagsnipa var snøen minka mykje òg. No hadde eg lagt att trugane heime, og gjekk beint inn på føtene. På god skare, snaue hamrar og fjellrabbar. Heilt supert. Vèret heldt seg framleis bra, som meldt, men ein tjukk blågrå himmel i sør og vest tyda på at regnet var på gang - igjen. 

Mektige skyer over Svanøy, Tansøy, Askrova, Kinn, Reksta, Skorpa, Storebatalden og Hovden

På veg ned igjen, rett sør av Indrevågefjellet, traff eg folk! Det er andre gongen på turane i det siste... John L med frue på veg oppover. Eg slo av nokre ord med førstnemnde. Og som dei òg hadde tenkt, etter alt regnet i det siste og ganske kaldt i natt, var det flotte forhold å gå på sko opp hit. Så no er det sikket tid for andre òg å ta turen opp. Eg for min del siktar meir mot andre fjell framover... 

Ja, og så kom regnet....


Fra Gjelsvikefjellet_Middagsnipa 030411

Ingen kommentarer: