torsdag 3. mars 2011

Middagsnipa etter arbeid
















Bilder frå ettermiddagsturen på Middagsnipa i dag

Eg rakk oppom fjelltrimposten på Middagsnipa etter arbeid i dag. For å spare litt tid hadde eg med høvelege klede på jobb. Det gjekk såleis greitt å kome seg opp og ned før det vart mørkt. Men eg måtte gi skikkeleg på opp gjennom. Etter eit par dagar i ro var det godt å få køyrt seg igjen. 

Det var kome nokre centimeter med våt nysnø høgre oppe i lendet, men ikkje verre enn at det gjekk fint å gå inn på berre skorna. Det låg ein heil del skodde frå Indrevågefjellet og inn, og sjølv om den var ganske tett, fann eg ganske greitt inn til varden. Delvis springande ned igjen, følgde eg berre spora som var avsette i snøen opp.... 

Kjempekjekt at det har lysna såpass om ettermiddagane no at eg kjem meg til fjells etter arbeid utan hovudlykt. Du ser jo litt meir av omgjevnadane då, iallefall når ikkje skodda ligg tjukk... Herlig trimtur...:-)


Ingen kommentarer: