søndag 6. februar 2011

Dobbel Svarthamrane

Voldsomt blindeføre i dag....
Vi ser Svarthamrane (høgste toppen litt bakom midten av bildet) og Mannsskaret frå Alteret.
Ruta opp føl under ura og mot høgre til nesten i toppen på skaret,
der det går eit nytt og brattare skar opp til venstre.

Så vart det ein dobbel Svarthamrane denne helga. Eg gjekk i dag opp igjen spora frå. Eller det vil seie - spora var berre synlege opp til skoggrensa. Ovanfor låg snøen som ei barnerumpe. Og i visse parti var det eit slikt blindeføre at eg knapt såg noko som helst nede ved føtene. Igjen var trugane eit godt hjelpemiddel på midterste delen av turen.

Medan eg var heldig med bygene på toppen i går, og fekk oppleve ei sjeldan sol, var det stikk motsett i dag. På toppen var landskapet utviska. Ei nordabyge med snødrev, skodde og vind gjorde det ufyseleg. Eg tok meg likevel tida til å skifta til varme og tørre klede, før eg såg meg ned igjen i låglandet. Det var ikkje forhold for varmblodige der oppe i 10.30 tida. Men slik har det vore denne helga. Frå ganske fint til eit inferno på nokre minuttar. Iallefall oppe i fjellet. Likevel var det herlig å få bryne seg ein gong til på denne turen denne helga. Og no manglar eg berre ein tur opp hit før eg ser meg ferdig med dette fjellet.....i denne omgang...:-)

Fra Svarthamrane 060211

Ingen kommentarer: