tirsdag 12. oktober 2010

Søsken på tur

Vi feira Mildrid sin 50-årsdag på Yksnebjør i Dale lørdag. Ho fekk eit spanande album med bilder frå gamle dagar, mellom anna dette frå Fossedalen. Eg tok like godt og avfotograferte bildet der og då.
Vi har nok endra oss lite vetta alle i hop, Mildrid, Sillan og eg, men Fossedalen er den same.... Enkelte sider ved livet har vi styring med, andre lyt gå sin gang... Og godt er det. 

Seinare...

 MMS frå Svarthamrane i kveld

Eg hadde meg ein "vill" tur opp igjen på Svarthamrane etter arbeid i dag òg. I kamp med meg sjølv, klokka og eit lass refleksstenger. Men det heldt. Ganske greitt. For eg fekk tid til å sette ut ein del stenger frå skaret og opp òg, før eg måtte legge til palings ned igjen då lyset gradvis forsvann. Men desse stengene var dei viktigaste, for det er i dette partiet steinlandskapet er likt overalt. Spesielt når det er mørkt, kan eg tenkje meg. Så tek eg føre meg resten over skoggrensa ein annan dag. Det er iallefall bore opp det som skal, og det er jammen godt, har vore eit par bra bører desse to dagane... 

Det vart ei svett affære med puls på høgt nivå dette. Men det er godt å kjenne at kroppen svarar når du verkeleg tek i over litt tid, og ikkje minst at han toler det. Vanvittig godt!

Ingen kommentarer: