torsdag 7. oktober 2010

Siste dans

 Smørskornova og Røyrbotnholten i ettermiddag

Jammen mørknar det fort om kvelden. Og ei lita stund lurte eg faktisk på om eg kom meg opp og ned på Smørskornova i Rivedal etter arbeid i ettermiddag medan det var lyst. Vi sluttar 16 på jobb, og så er det køyringa og skifte av klede heime. Eg fann ut at det var tryggast å gje på litt oppover, så eg var på den sikre sida. No det heldt heilt fint då, eg mørkna ikkje ute, og hadde vel ein god halvtime på meg då eg kom ned igjen. Men så veldig lange turane skal du ikkje ta etter klokka 17 utan å ha med hovudlykt no. 

Sjølv om lyset dimma etterkvart, var det fantastiske fargar. Og eg tenkjer som så at kjem sola til helga som det er meldt, blir det eit fantastisk lysspel oppe i fjellet. Kanskje den finaste helga av dei alle i haust? For snart fær lauva frå trea og fargane blir vaska ut. Så denne helga må vi nyte i lange drag....!


Fra Smørskornova 071010

Ingen kommentarer: