søndag 31. oktober 2010

Friskt rundt øyra 2

Utfordrande forhold på Svarthamrane i dag med storm i kasta

Var det friskt rundt øyra på Svarthamrane i går, var det endå friskare i dag. Eg måtte ned på alle fire nett under toppen på skaret og eit par gonger austover platået på grunn av vindkasta. Du verden kor det bles! I tillegg kom det ein del skodde. Eg trur aldri eg har sett skodda floge så fort bortetter hamrane som i dag. Vanvittig fart! Heldigvis hadde eg med meg brillene då det slo til med ei grusom regn- og haglbyge i stormkasta. Det vart eit inferno oppe på toppen. Eg fekk knipsa to bilder med mobilen, før eg fann det som var av skjul mot vest og ned skaret igjen.

Det passa utrulig bra med impregneringsjobben eg gjorde på eVent- og goretex kleda på fredag. I tillegg til å smørje skoa. Eg var heilt like tørr då eg kom ned igjen. Det var godt gjort i det vèret. Til og med dei nye Black Diamond hanskane var like tørre innvendig. Det er nesten eit must å ha tette og pustande klede i slikt vèr...!

Ingen kommentarer: