tirsdag 28. september 2010

Nest siste...

Askrova, Tansøy, Kinn, Reksta, Skorpa, Storebatalden og Hovden.
Foto frå skaret mellom Fanafjellet og Moldura forrige lørdag.

Medan Peter var på fotballtrening stakk eg ein kjapp tur oppom Siktanuten i ettermiddag òg. Repetisjon frå i går kan eg vel seie. Alt likt. Eller det vil seie eg traff Svein F nede på flata, og fekk slege av ein hyggeleg prat med han. 

Det har vore nokre fantastiske dagar no. Ein skulle så gjerne hatt desse dagane fri. Men heldigvis fekk eg meg ein feriedag på torsdag. Så då ligg ein lenger fjelltur fremst i frontallappen...:-) Det flotte vèret held visst ikkje lenger enn til fredag er det sagt. Så no må det nytast i lange drag. Lufta er så utrulig klår og god å puste i no. Ei sælebot å sleppe intens varme, fluger, flått og mygg. Ja, hausten er ei praktfull tid...!

Ingen kommentarer: