lørdag 24. juli 2010

Sommar på Blegja

Vi ser mot Laukelandshesten, Synste Stauren, Heileberget, Kringla og Dale
frå kanten på Blegja i dag
 
Det vart eit kjekt gjensyn med Blegja igjen i føremiddag. I det flotte og klåre vèret gjekk eg berre i shorts og joggesko. Det beit rett nok godt i kroppen i skuggen under Rørviknipa. Dei få gradane her oppe kjendest sikkert ekstra kalde ut sidan det ikkje var under 25 grader der eg hadde vore dei siste 14 dagane... 
 
Turen opp gjekk forbausande lett. Sjølv om eg har skeia ut i matvegen den siste tida, og fått på meg noko ekstra ballast, kjendest dette ikkje særleg tyngande ut. (Litt karbolager kan vere godt å tyne på framover...:-))

På veg ned igjen ura fekk eg meg to kakk midt på høgre skinnleggen som svei. Bagatellar egentleg, men akkurat på beinet gjer det vondt. Det er lett å få seg slike hogg frå dei kvasse steinane her oppe i steinlandet. Spesielt ned igjen ura set det krav til balanse-kunst og gode sko.

Litt rart at ingen andre var å sjå på Blegja denne flotte dagen. Etter så mykje skitvèr i det siste burde jo fleire ha teke turen denne lørdagen.

Fra Blegja 240710

Ingen kommentarer: