søndag 25. juli 2010

Gjensyn

 Idyllisk på Fossedalshengenipa i dag...
Vi ser Eitrenipa og Blegja, der eg var på sistnemnde i går...

Eg var noko lemster og småforkjøla då eg vakna i dag tidleg. Hes og gruggen. Overgangen frå over 30 grader i 14 dagar til gudane-veit-kva-opp-i-fjellet i går var stor. Eg valde difor å putle med feriebilda mine, der eg publiserte nokre før i dag. 

Eg vart likevel noko rastlaus etter kvart. Sola skein og det gjekk berre ikkje an å sitte inne. Eg tok meg difor ein tur i Skjerlia, og gjekk på Fossedalshengenipa etter gamalt. Ikkje eit menneske å sjå i det fantastiske sommarvèret... Rart. Men det stod fleire bilar på parkeringsplassen ved Markavatnet, så det var nok folk på Nipebu. M.a. Agnar veit eg. Han hadde no forresten gjort ein kjempejobb, igjen, med planklegginga oppe på myra. Arbeidet såg ut for å vere ferdig. 

Godt å kunne oppleve stilla igjen... fjellvinden i håret, hjartet som bankar og pusten som går. Elles stilla...

Fra Fossedalshengenipa 250710

Utsikt mot Skjerlia frå austenden av Markavatnet i dag

Ingen kommentarer: