fredag 25. juni 2010

Våt seglas

 Foto frå Fossedalshengenipa 20/6. Langevatnet ved Nipebu i bakgrunnen.

Eg hadde ein dag ferie i dag. Ei veke før eg skal ha sommarferie. Og jess you guess eg var på fjellet. To fjell. Men vèret var mildt sagt elendig. Så eg lèt mobil vere mobil og kamera vere kamera. Det silregna, så eg tok ikkje sjansen på å øydeleggje utstyret. Det var likevel heilt vekkasta å ta det med seg òg, for det var ingenting å sjå. 

På Smørskornova frå Rivedal gjekk eg inn ein grå, kompakt skoddevegg allereie nedom demma på krafterket Myra nordover var blytung. Og opp skaret på sørsida rann og sitla det vatn overalt. Det må ha komme ned bra mengder siste døgnet. Elles var det ingen problem med å gå opp ved å følgje vardane eg har sett opp. Men jammen var det sleipt ned igjen. 

Den lette RAB jakka helt regnet ute på overkroppen, men eg vart noko klam av sveitte. Men GoreTex buksa frå Arcteryx greidde ikkje den jobben. Søkk våt. Vi får prøve med ein omgang impregnering igjen. 

Eg køyrde difor heim igjen og fekk bytta. Fekk i meg noko mat og tok turen til Askvoll på Siktanuten noko seinare. Her var det akkurat som i går kveld. Vått, skodde og sleipt. Berre endå verre. Dette resulterte at eg tryne skikkeleg nede i sleipe moldbakken på slutten, sklei ut av stien og landa under greinene på ei lita gran, med ein god og kald dusj vatn ned nakken, før eg stoppa... Godt var det å kjenne at alle kroppsdeler var like heile etter den seglasen. Kanskje var farten litt for stor og skoa litt for slitne. Omlag som i trafikken....Men, men det gjekk fint denne gongen òg, det har eit merkeleg lag til å gjere det...

Og så er det helg igjen. Har eit oppdrag på Nipebu som skulle vore utført. Vi får bruke kvelden til å sjekke av vèr og vind. Men den flotte sommaren ser visst ikkje ut til å vere i kjømda endå...

Ingen kommentarer: