torsdag 20. mai 2010

Vårleg på Fossedalshengenipa

Storehesten og Søndre og Nordre Kringla frå Fossedalshengenipa i ettermiddag.
Vi ser bøane i Øvre Føssedalen nederst i midten...
Og mot Strand i Dalsfjorden t.h.

I dag kjendest det endeleg litt sommarleg ut å gå på Fossedalshengenipa. Eg hadde med meg klede i bilen og gjekk oppom før eg reiste heim etter arbeid. Varmt og godt ved parkeringsplassen i Skjerlia, og eg gjekk faktisk heilt til topps berre i ei tynn trøye. No var det greitt å ha med seg ei vindjakke på toppen då...

Elles var snøen som fordufta sidan sist eg var opp. Isen på Langevatnet ved Nipebu hadde også sagt takk for seg for i år. Og opp ryggen var det nesten berre snøklattar igjen. I det heile teke ervåren endeleg komen i fjellet òg...

Stort meir er det vei ikkje å seie. Eg gjekk bra på oppover og sprang det meste av vegen ned igjen. Til og med over myra er det tørka bra opp no. Som vanleg ein fin tur...

Fossedalsvatnet i midten nede og
Sætenes ved Dalsfjorden t.v.og Einehaugane t.h.


Fra Fossedalshengenipa 200510

Ingen kommentarer: