mandag 10. mai 2010

Kaldt frå nord

Vi ser Eitrenipa, Nordre og Søndre Kringla
ved Fossedalsvatnet på søndag

Eg la fjellplanar på is då eg køyrde heim frå arbeid i Førde i stad. Det var skikkelege snøbyger over heia. Heldigvis kvita det ikkje over på sjølve vegen oppover. Men det var på hekta. Så eg fann ut at her ville eg ta livet med ro etter middag.

Men eg var ikkje meir enn komen forbi ute ved Solheimsdalen, før blå himmel og sol møtte meg. Tørre vegen. Og då fekk lysta brått ein annan valør. Så eg gjekk direkte i kjellaren då eg kom heim, fekk på meg nokre lette klede og køyrde til Askvoll. Siktanuten next...

Eg trefte både Vigdis, Svein og Johan der nede i dag. Vigdis gjekk eg ilag med mesteparten av vegen. Så det vart no ein sosial tur. Springinga ned igjen vart det ikkje noko av i dag. Fin tur... men bitande kald nordavind!


Ingen kommentarer: