fredag 28. mai 2010

Første turen på Smørskornova frå Rivedal i år

Vindheim i Rivedal i ettermiddag. Jensbua t.h.over fjorden.
Tòreskyene byggjer seg opp i sør...

Etter å ha vore heime med Peter i dag òg, grunna halsinfeksjonen hans, var det godt å få "rive av seg litt"... Eg køyrde til Rivedal og tok opp den vanlege vegen til demninga og gjekk inn dalen og opp på Smørskornova. Det gjekk veldig lett og greitt. 

Eg såg himmelen vart lilla i sør. Og ikkje lenge etterpå small første tòresalva nede i Sogn ein stad. Fleire tòreslag følgde etter. Men eg rekna det som sikkert at vi sleppte fri her ute, og det stemde.

Eg tok ein litt annan veg ned igjen og kom ned meir midt i dalen. Eg trur dette var ei litt raskare rute. Satsar iallefall på denne opp òg neste gong.

Etterpå køyrde eg ut igjen til Askvoll og tok ein stikkar opp på Siktanuten. Men no skifta eg til joggesko. Det var tørt og fint opp gjennom dalen og til toppen. Boka var skifta med ny sidan sist eg var oppe. Fullteikna og prega av vinteren som den var den gamle. Etterpå sprang eg berre rett ned igjen. Herlig avriving. 

Fra Smørskornova_Siktanuten 280510

Ingen kommentarer: