onsdag 3. mars 2010

Nydeleg solnedgang


 
På veg på Toreheia i kveld. Foto ved hytta til Lasse ....

Det vart eit par dagar kvile frå fjellet mandag og tirsdag. I går var det retteleg uvèr med sterk vind og snøfall. Vinden tok godt heime. I tillegg høyrde eg duringa oppe i fjellsida på Yndestadfjellet. Då er det like godt å ta livet med ro. For då er det eit himla liv i snøkaven der oppe...

Men i dag vart det strålande igjen. Og eg gjekk opp på Toreheia her heime. Og nok ein gong måtte eg lage ny løype opp i 15-20 cm nysnø. Spesielt opp til Rinda låg det mykje snø, også i siste stigningane mot toppen låg han djup. Det krev sin mann slike forhold. Godt ein er i nokolunde fysisk form....

Elles vart det ein fantastisk flott solnedgong igjen i kveld. Ved Krikavatnet vart hytta til Lasse opplyst av eit utrulig lys. Og frå lenger oppe i bakken gjekk sola ned nesten rett bak hytta. Det var litt av eit syn. Bilda fortel berre litt. I tillegg låg bakkane mot Toreheia i eit rosa skjer. Som eit mesterverk verdig. Det var som om solguden spelte opp på heile sitt register. 

Med den puddersnøen som låg i bakkane, vart det eit vanvittig flott renn ned igjen. Men sjølvsagt havna eg på nasa i laussnøen nokre gonger så latteren ljoma i berglandet... Det løgnaste er egentleg når beina er så fulle av melkesyra at ein berre må ramle for at ein ikkje klarar å stå meir på føtene. Til og med frå Rinda rennde eg ned igjen i kveld. Men då hadde eg dilla så lenge med foto og snømoro at eg måtte tenne hovudlykta. Likevel gjekk det greitt ned over "kular og staup"... Kjempeflott tur!

Fra Toreheia 030310
Hytta til Lasse er farga av solnedgangen 

Fra Toreheia

Ingen kommentarer: