lørdag 26. desember 2009

Vinterglede

Fossedalshengenipa i dag tidleg... P.S. Eg hadde ei jakke til...:-) Eg tok turen opp igjen på Fossedalshengenipa i dag tidleg. Lett snødrev i lufta, men relativt lite vind. Det var ganske stor skilnad på å gå opp i dag i forhold til julaftan. For no hadde eg spora mine å gå i (men ingen andre hadde gått der, så det var ikkje akkurat oppgått for å seie det slik). Kanskje hadde x-antal kilokaloriar dei par siste dagane sitt å seie òg, for det gjekk ganske lett. Iallefall til det siste bratte fjellet opp, for der var alt blese til igjen. I dag hadde eg òg lagt broddane igjen heime, så det var litt slipptak i tillegg til at snøen var djup somme plassar. Men pytt, det tolte eg fint. Noko vidare å sjå frå Fossedalshengenipa i dag var det ikkje. Den lettkorna snøen i lufta kombinert med litt skodde, gjorde utsikta til alle kantar umogeleg. Så eg skifta berre nokre klede og knipsa eit par bilder, før eg gjekk ned igjen. Og som hin dagen - nede igjen utan noko problem i det heile. Fin juletur dette òg...:-)

Fra Fossedalshengenipa 261209

Ingen kommentarer: