onsdag 2. desember 2009

Fullmåne-tur

Apropos vinterklede, her Agnar på topplatået på Blegja 18/10. I dag slapp eg heldigvis å sitte i kø ved Heilevang etter arbeid. Det har vorte nokre lange stunder der inne når eg har måtte vente på at dei har kunne sleppe køa forbi. Grunnen er sjølvsagt sikrings-arbeidet i Hundsåna. Etter to kveldar i ro, delvis grunna ovannemnde, var motivasjonen difor ekstra stor på ein kveldstur på Toreheia. Og eg fekk meg ei skikkeleg økt opp. Kneet var bra og overskotet på plass. Som flybensin...:-) Så det gjekk skikkeleg unna opp bakkane. Herlig! Ikkje minst at fullmånen var med som følgje. Han stod midt i synet siste delen opp frå Krikavatnet. Artig. Rett nok bles det skikkeleg oppe på toppen. Så eg måtte huke meg i hop for ikkje å ramle bortetter berga. Og det svei grassat i kjakane! Men det gjorde liksom ikkje noko når månen nesten gjorde landskapet dagslyst... Eg småsprang for det meste heim igjen. Men litt nysnø og is førte til eit par krumspring som truleg hadde gjort seg godt på film... Å springe etter lyset frå hovudlykta er heller ikkje heilt enkelt - med mitt syn iallefall. Det var iallefall ein kjempeflott tur. Som gjorde spesielt godt etter to dagar i ro. Men no har eg snart ekstra lang langhelg, og meldingane ser brukbare ut!

Ingen kommentarer: