lørdag 14. november 2009

Dale-tur

Siste rosene frå hagen fekk ei varm hand av meg... Sidan ankeret i heimen var på kurs i Bergen, reiste Peter og pappa til Dale i dag. Då vèret var av verste sort her i dag òg, med regn og sterk vind, kunne det ikkje passa betre med ein tur inn heller. Først var vi nedom Sporten i Askvoll og kjøpte to ny slangar og dekk til syklane til katen. Det går hardt ut over utstyret når det skal skrensast, bremsast og hoppast på rampar med syklane. Eit nytt lego byggesett var kjekt tidsfordriv medan vi venta på ferja på Eikenes. På ferja var det eit yrande liv med ungar som skulle på handballkamp i Dale. Og sjø som bles inn over dekk på ferja. Litt ryskje på Dalsfjorden i sørausten. Eit par SMS-ar gjorde til at eg fekk samla foreldra mine, eine søster mi og bror min, og forsyne meg kom tanta mi òg, på Bakeriet i Dale. Kaffien og natronkakene fekk føter å gå på. Og blautkake. Og drøsen kunne gå. Ei kjekke stund på kafè. Det er ei stund sidan deler av ein lørdag vart brukt sist. Og turane til Dale blir jo for sjeldne. Elles måtte vi no ha ei handlerunde rundt om i bygda når vi var der. Fin lørdag i Dale som Peter òg sette pris på.

Ingen kommentarer: