søndag 6. september 2009

Øs pøs

Mobilbilder frå Dokka i dag tidleg... Vart ein litt spesiell start på turen på Dokka i dag tidleg då eg kom ned til Holmedal, og på veg oppover mot vassverket, fekk sjå ein sau med fire føter i lufta og to kråker på magen... Utruleg kor ubehjelpeleg sauen er når han havnar på rygg. På flate bøen og på rygg er det ikkje mange minuttane før han er steindau! Eg fekk gitt beskjed til ein bonde der nede, men dei var visst klar over dyret i går kveld... "Vått og kaldt og breiflabb over alt"... Ja, den strofa kom eg på på veg oppover kammen. Var opplett når eg køyrde frå Stongfjorden. Men det begynte å silregna med det same eg starta på veg oppover frå vassverket. Og det var vått i marka frå før. Eg tok likevel terrengskoa og var kliss på føtene på 5 minutt... Litt lenger oppe er fjellet meir eksponert for vind. Den kom friskt frå sør. I tillegg gjekk eg inn i ein vegg av skodde! Jepp, dei galne har det godt... Eg var likevel ikkje eitt sekund i tvil om at eg skulle opp, koste kva det koste... Og det gjekk no greitt. Sjølv om eg måtte koste godt på for å halde varmen. Rab jakka og Arcteryx buksa heldt væta ute. Jakka er utruleg bra med det tre lags Event stoffet, og pustar veldig godt! Eg blir faktisk meir klam i goretex klede... På toppen var det ryse... Bles, regna, skodde, men eg tok meg tid til nokre knips med mobilen. Halvveges ned igjen letta det litt att. Gjennom skoddelaget kom både Dalsfjorden og Holmedal til syne. I spektakulært lys! Godt var det likevel å komme seg ned igjen i bilen og få av seg våte sokkar og sko. Pytt, litt væte og kulde tåler ein no. Herleg å kjenne litt på vèret! Litt tøff i ånden må ein no vere òg - pingle er eit ord eg mislikar...:-)
Fra Dokka 060909

Ingen kommentarer: