søndag 6. september 2009

I lag på Stølsfjellet

Den vestlege kanten på Hundeheia i Rivedal i kveld Så vart det ein tur til i dag. På Stølsfjellet. Denne gongen i lag med Olaug og Peter. Peter hadde dette fjellet igjen for å få godkjent ei runde, og såleis dei andre fjella på fjelltrimmen òg. Og både Olaug og eg sjølv fekk ei ny runde. Trippel vinst altså... Dagens beste kommentar kom Peter med då eg sa til han at no spring du snart frå meg. Nei, då er du 90 år var svaret...:-) Den tykte eg måtte inn i bloggen...:-)) Elles gjekk Peter veldig bra i dag. Det er no litt opp og ned med det. Men opp den bratte skåra, og det bratte toppartiet, klauv han som ei geit. Gutar i den alderen (eller kanskje eldre gutar òg:-)) likar ei utfordring. Trur Stølsfjellet vart akkurat eit fjell som passa han... Sjølvsagt måtte vi få på oss den regnbyga med vind og skodde akkurat då vi nådde toppen. Men heldigvis gav det seg fort. Og turen ned igjen gjekk også heilt fint. Det var kjekt å kunne ta ein tur i lag. Som regel fær eg jo heseblesande åleine....
Fra Stølsfjellet 060909

Ingen kommentarer: