søndag 13. september 2009

Flotte Høgeheia

Nydeleg kveldstur på Høgeheia i kveld... Så fint som det vart i dag måtte eg berre ha meg ein tur til. Solnedgang på Høgeheia frista. No var eg vel litt for tidleg ute, og hadde litt for lite klede til å sjå sola gå ned i havet. Men det var no like greitt. Synest alltid det er litt trist når eg ser sola forsvinne bak horisonten. Det er som på eitt eller anna fjell nede i Himalaya eller Karakorum - du skal stanse nokre meter før toppen fordi gudane ikkje skal forstyrrast... (Det er no mangt slags samanlikningar ein skal kome på...:-)) Det er lenge sidan eg har vore på Høgeheia. Eg rennde jo ned toppen i haust og i vinter. I kveld virka det reint kort opp! Men så er gjerne formen ganske bra òg. Det er kjekt å sjå kor flott sti det er i frå Hollevika og heile vegen opp. Ein god del av vegen var det ikkje sti då eg begynte å gå i haust. Og no er det reine autostradaen... Bra! Det bles ganske friskt frå nordaust oppe. Eg hadde berre eit tynt vindtett "skjørt" utan på trøya. Det var i minste laget til å vente på sjølve solnedgangen. Men du verden kor fint det var likevel. Og veldig kjekt å kome opp igjen her...
Fra Høgeheia 130909

Ingen kommentarer: