lørdag 12. september 2009

Alt på ein gong

Mobilbilde: Mektig lys på Hjartåsen i dag Etter at Olaug reiste med Sissel for å gå på Galdhøpiggen i morgon, reiste Peter til Andreas i Grimelia. Eg køyrde etterpå til Askvoll for å gå på Hjartåsen. Eg stakk innom Coop`en for nokre småting, og fekk meg klem og to raude roser frå AP-standen. Det var jo hyggeleg. Turen på Hjartåsen var egentleg litt merkeleg. Elvar og vatn overalt sjølvsagt. Og det bøtta ned for brått å snu til sol, og påan igjen. På toppen låg det dessutan tjukk skodde. Eg er litt skeptisk på å ta med meg fotoapparatet når det regnar så voldsomt. Vil jo helst ikkje øydeleggje det med væte. Samtidig er det jo under slike forhold ein får det mest dramatiske lyset og finaste bilda. Eg hadde med meg mobilen og knipsa litt, men det blir ikkje heilt det same. Flott tur!
Fra Hjartåsen 120909

Ingen kommentarer: