lørdag 1. august 2009

Ei fredeleg stund

Ei fin morgonstund på veg til Eitrenipa i dag tidleg... Eg ordna meg med ein tidleg morgontur på Eitrenipa i dag. Eg synest alltid det er kjekkast å komme seg fort avgarde. Sidan to av barnebarna òg var her, måtte eg komme meg tidleg heim igjen. Kan jo ikkje overlate alt til Olaug heller. Det vart ein kjempeflott tur inn og opp der. Heilt utruleg kor blåbær det var. Etter kva eg kunne sjå i boka hadde her ikkje vore folk sidan eg sist var opp, så bæra hadde fått stått i fred. Å plukke opp i ei handfull dann og wann tok berre sekundar. Himmelsk! Smålomen heldt morgonkonsert inne ved Leknesvatna. Det er oftast tidleg om morgonen og seint om kvelden dei er mest aktive med å ta vare på parforholdet. Skvaldringa kan du høyre lang lei. Herleg seanse. Elles var det skikkeleg kaldt på toppen. Heime var det 10 grader då eg gjekk. Meir enn 4-5 grader var det sikkert ikkje er inne. Og med litt nordaust vind i tillegg, beit det godt i kroppen. Hadde heldigvis teke med meg vindtett hue og skifte under jakka, så noko problem hadde eg sjølvsagt ikkje. Men det var ei god påminning kva ein kan forvente framover. Og så var vi klart for barn og barnebarn resten av dagen...:-) Og difor blir ikkje bloggen lenger heller i kveld...:-)
Fra Eitrenipa 010809

Ingen kommentarer: