lørdag 11. juli 2009

Morgon på Eitrenipa

Vigdis etterfyller væske før skaret opp på toppen... Vigdis slo følgje med meg på Eitrenipa i dag. Det er lett og godt selskap i henne. I tillegg er ho rimeleg rask på foten. Slik sett er det ikkje så mange som det høver å gå i lag med, verken for henne eller meg...:-) Vi gjekk opp standardvegen i tørt og fint terreng. Eg i berre joggesko. Og hadde ein lett tur opp på toppen. Vi var framme der i 9.30 tida. Takk for turen Vigdis - det var både kjekt og sosialt...:-) Seinare Jammen vart det til at eg tok med meg Stølsfjellet i Rivedal òg i dag. Vart ståande lenge å prate med eit par oppe ved demningen. Det viste seg å vere Turid R som eg ikkje hadde sett sidan eg gjekk ut av ungdomsskulen. Merkeleg nok kjende vi kvarandre igjen begge to... Kanskje har ein ikkje forandre seg så mykje likevel på alle desse åra... Det er kanskje eit kvalitetsteikn...:-) Vel, vi seie det slik!
Fra Eitrenipa 110709

Ingen kommentarer: