tirsdag 30. juni 2009

Sommarregn på naken hud

Fin utsikt ned på Tveit i Holmedal frå kanten på Dokka... Det er vel ikkje noko å legge skjul på at kroppen var ganske tappa etter 12 timars turen på Blegja på søndag. Ikkje så mykje av det fysiske kanskje. Men væsketapet var enormt. Det kjende eg lett på hovudverken som kom sigande søndagskvelden. Typisk... Eg prøver å få i meg nok væske, men det blir nesten aldri nok! Det er jo eit heft med all den drikkinga! Så i går tok eg det heilt piano. Peter var på Tine Fotballskule nokre timar... Og eg kosa meg difor mellom anna med dei flotta bilda frå turen og bloggen min. Peter skulle på Hilvang Stadion i Holmedal igjen i dag frå 10-14. Så etter å ha sytt for at alt var i orden med utstyr, mat og rikeleg med drikke i kjølebagen, gjekk eg på Dokka. Den vanlege ruta. I overskya vèr, men varmt og akkurat passeleg med vind oppover kammen. Utstyr? Shorts og joggesko - og berre det... Ja, og så fotoapparatet då...:-) Herleg, nydeleg og nesten utan ei einaste fluge! Eg verkeleg kosa meg opp den bratte kammen... På toppen av Dokka er det som før sagt fin utsikt i alle retningar. Spesielt inn Dalsfjorden og til Askvoll. Dei lokale regnbygene gjekk som slør i fjella. Både i aust og i sør. Medan her var det fint. Ja sola stakk skikkeleg gjennom på returen. Dette skapte utrulege lys-kontrastar i landskapet. Etter å ha kome ned til vassverket i Holmedal igjen, køyrde eg inn til Rivedal og gjekk på Stølsfjellet. Såpass uttrygt for regn som det var, la eg att kameraet i bilen. Det gjorde eg heilt rett i. For halvveges opp til demma fekk eg på meg ei god, forfriskande regnbyge. Sommarregn og varmt i vèret er herleg! Spesielt når du er naken... Snakk om god kjensle! Det er som du kjenner at livet sprudlar i kroppen... Regnbyga var likevel ganske snart over, akkurat passe... Er jo for gale med for mykje av det gode òg:-) Så eg fekk meg ein super tur på Stølsfjellet i tillegg til Dokka. Ned igjen sprang eg som vanleg heile vegen. Eg fekk meg såleis ein times tid til overs på fotballbana, og følgde fotballskulen ei stund. Fantastisk å sjå innstillinga og humøret til ungane. I morgon er det fotosession frå media på programmet og grillmat! Stor applaus til Willy Helle og kompani som i fleire år har hatt dette utmerka tilbodet saman med Tine! Blomar frå meg...
Fra Dokka_Stølsfjellet 300609
Peter på Tine Fotballskule I bakgrunnen ligg Dokka med kammen opp...

Ingen kommentarer: