søndag 14. juni 2009

Lett tur på Blegja

Dei tre fjella eg var på i går i midterste rad. F.v. Søndre- og Nordre Kringla og Eitrenipa. Bilete frå Blegja i dag... Sidan det var Olaug sin tur å vere med Peter på miniputturnering, vart det fjellet på meg i dag òg. Eg tenkte eg skulle ta rundturen Blegja/Eitrenipa. Men eg akta ikkje å stå ved Markavatnet utan transport som 1.mai då eg måtte gå i Rørvika igjen etter bilen. Difor var eg meint på å gå den turen vi skulle tidlegare med IST om Gjelsvikstølen. No vart ikkje det aktuelt. For eg fekk nok der oppe i dag. Det var beinkaldt. Og vatnet var frose til is i løpet av natta. I tillegg var det sur vind og eit skoddelag som gjorde det ekstra ille der tidleg på morgonen. Eg må innrømme at vinterutrustning hadde eg ikkje med. Så sjølv om vèret såg betre ut lenger ute, var vinden heilt sikkert den same. Valet var difor enkelt. Elles gjekk det forbausande lett og fort opp. Eg var litt på spent korleis 6-timars turen frå i går sat i føtene. Men dei var så friske som ingen ting. Så sjølve turen opp og ned var heilt topp, hvis eg ser vekk frå hordane med fluger frå midt i bakkane over Rørvika til opp under nipa. Her fekk truleg flugene nok av vintertemperaturen... Eg startar ferien i morgon. Litt i tidlegaste laget etter min smak. Har ingen spesielle planar. Vi får ta det litt etter kvart. Men vèrmeldingane første dagane ser jo bra ut... Då blir det vel eit fjell eller to kan eg tenke meg...:-)
Fra Blegja 140609

Ingen kommentarer: