torsdag 11. juni 2009

Godt stadval

MMS frå Stølsfjellet i kveld. Første slåtten er visst i hamn på Nesalandet... Eg tok med meg buffen for å lage meg turban mot fluge-hordane i Rivedal i kveld. Det synte seg å vere heilt unødvendig. For flugene var over alle haugar (går det forresten an å skrive?:-)) Truleg var det eit kaldt nordadrag i lufta som hadde fått dei i dekning. Berre nokre få fekk eg etter meg opp skogen der sola stod på og vinden ikkje fekk tak... Men dei var mange nok til at eg måtte tygge i meg ei i kveld òg... Elles såg det ut til at Rivedal var rette plassen å vere i kveld. For både innafor og nordafor låg det tunge skyer og skodde, medan eg hadde sol opp og nesten heilt ned igjen. Flaks! Tørt og fint i terrenget. Lett opp og jogg ned. Herleg driv og god trim...:-)

Ingen kommentarer: