onsdag 17. juni 2009

Fjell, skule og fjell...

På Eitrenipa i dag tidleg Sidan det var skuleavslutning i Stongfjorden i dag kl 12, gjekk eg tidleg på Eitrenipa for å rekke turen først. Det var 4 grader i då eg køyrde opp til Markavatnet ei stund før kl 07. Og på toppen var faktisk vasspyttane frosne is på.. Midt i juni... Elles var det ein veldig lett og grei tur i det tørre terrenget. Og den nye hyperlette "Rab jakka":http://www.outdoorsmagic.com/news/article/mps/uan/3906 fungerte perfekt. Eg skifta ei trøye under på toppen som eg hadde knytt rundt livet oppover. Elles hadde eg berre med meg ei hue. Og faktum er at det ikkje var ein sveittedråpe inne i jakka verken på toppen eller nede igjen. Fantastisk! Goretexen blir det mykje meir kondens av! Dette er absolutt ei jakke å anbefale, heilt vasstett, vindtett og veldig lett!! Eg nådde fint ned igjen. Fekk tømt kameraet. Dusja og var på plass på skulen i rett tid. Her tok eg ein god del bilder, sjå eige stykke og album på Origo. For å halde fram med utstyr så prøvde eg dei lette fjelljoggeskoa på Hjartåsen etterpå. "Inov8":http://www.inov-8.com/Products-Detail.asp?PG=PG1&L=27&P=5050973005 som eg har hatt liggjande på lur. Sidan eg er i rette skryte-hjørnet kan eg trygt seie at skoa var suverene. Sit som støpt på alt underlag. Og er så lette at sokkane nesten veg like mykje... Som ein leik opp og ned bakkane. Eg bestemte meg umiddelbart for å bestille meg eit par til, slik at eg har eit ekstra sett i bakhand. For det er alltid like spanande å sjå kor lenge mønsteret held...:-) To flotte fjellturar og grillfest på skulen. Det har vore ein kjekk dag ja, med masse koselege bilder, og denne gongen med folk på òg....:-)
Fra Eitrenipa 170609

Ingen kommentarer: