søndag 3. mai 2009

Trippel glede

Utsikt mot Nigardsstølen i dag tidleg. I ettermiddag stod konfirmarmasjons-kaffi og kvelds på programmet hjå bror min og svigerinna mi i Flekke. Og for å nytte dagen stod eg opp i 6-tida som vanleg. Og var på plass i Rivedal før 7.30. Stølsfjellet stod på programmet. Det var berre nokre få varmegrader, overskya og litt trekk. Ganske kaldt med andre ord. Men eg fekk fort løyst sveitten opp bakkane. Godt med hue og hanskar på toppen. Etter å ha kome ned igjen til bilen, skifta til ei ny trøye og teke ei banan, køyrde eg rett til vassverket i Holmedal. Gjekk opp kammen på Dokka. Delvis sol inn i mellom tjukke skyer. Grei tur opp hit òg. Moro å springe ned igjen den ganske bratte kammen. Spesielt når eg ligg heilt på grensa til å misse kontrollen på grunn av farten... Neste stopp på programmet var Askvoll og Hjartåsen. Same opplegget. Her traff eg rett nok første mann for dagen. Ingen sensasjon at det var Gunnar A. Han brukar å vere tidleg oppe søndagen, og var komen halvveges ned igjen. Vi slo av ein liten prat. På toppen var dessutan Ingvar S. då eg kom opp. Her bles det ganske bra no, så eg sprang like til bilen igjen i Askvoll. Tre kjempeflotte fjell var i boks søndagsmorgonen... Eg var heime igjen rett før 12 og klar for middag, fleire kakefat og rømmegraut...:-) Det vart såleis ein topp fjelldag med påfylgjande framiliær sosialisering...:-)
Fra Stølsfjellet_Dokka_Hjartåsen 030509

Ingen kommentarer: