torsdag 21. mai 2009

Stille Kristi Himmelfartsdag

Morgonstemning på Dokka i dag tidleg... Eg stod opp med Peter klokka 6 og let Olaug få sove. Vèret var betre enn venta. Nede om huset låg fjorden stille. Øyane ute i havet var tydelege å sjå. Ingen byger på gang. Men sidan meldingane var så som så bestemte eg meg for Dokka i Holmedal og Stølsfjellet i Rivedal. I staden for å dra av garde på noko lenger. For vèret skiftar fort om dagen... Eg reiste heime i frå kl 7.30. Og gjekk på Dokka først, sidan vèret framleis var bra. Rett nok låg det ein del skodde der oppe såg eg, då eg kom til parkeringsplassen ved vassverket i Holmedal. Men pytt, det var bagatellar. Det var ikkje særleg lurt å ta dei lette skoa. Eg rekna med eg vart våt, men det vart eg nesten med ein gong. No hadde eg sjølvsagt fjellskoa i bilen til neste tur, men eg skulle ha valt omvendt par. Men eg gav etter for lysta til å vere lettbeint oppover den bratte kammen. Noko problem var det ikkje å bli blaut. Temperaturen var fin. Og det var nesten ikkje trekk å nemne i det heile teke. Det låg som sagt ein del skodde oppover mot toppen. Men den kom og gjekk. Og på sjølve toppen var eg komen over skoddelaget. Topp! Og litt ekstra ingrediensar på bilda. Nydeleg utsikt mot Askvoll, Holmedal og inn mot Dale. Dokka er eit fantastisk utsiktspunkt over Dalsfjorden. Eg tok det litt med ro ned att. Det var vått og sleipt. Likevel presterte eg å falle så det sang to gonger. Eine gongen landa eg på handleddet. Denne delen er lett å skade. Den andre gongen føretok eg eit svalestup framover og landa på magen. Heldigvis hadde eg vit til å løyse ut stavane før eg tok nedover, så eg delvis greidde å ta meg føre. Trur eg må parkere dette skoparet - iallefall til det er tørt underlag. Mønsteret er visst ikkje det same lenger... Merkeleg kor det slitst...:-) Lysta på å gå opp igjen frå Rivedal på Stølsfjellet var det derimot ingen ting å seie på. Faktum var at eg no var komen så godt i gong at turen opp anleggsvegen til demma i Rivedal gjekk veldig lett i god fart... Og veret var upåklageleg. Eg gjekk difor opp i berre ei tynn Devold trøye og softshell bukse. Men med fjellsko... Og det var faktisk sol heile vegen opp. Det vil seie, det bratte skaret opp på nordsida av Stølsfjellet er solfritt til langt på kveld. Men jammen var det vått i terrenget. Så sånn sett var det like greitt å ha på seg fjellsko. Det er mykje fugl som kvitrar i lia nedanfor og ovanfor Nigardsstølen no. Gauken var komen hin dagen. I tillegg held ringtrast, måltrast, raudvengetrast, bokfink, heipiplerke, gjerdesmett og lauvsanger ein fantastisk morgonkonsert undervegs om dagen. Ein kan bli våryr av mindre... (Er det nokon som har lyst å lære seg dei ymse fuglelåtane er det berre å bestille seg ein cd - eller du kan få brenne ein med meg - det er fantastisk gjevande å kunne fuglelåtar...) Tok litt bilder på toppen av Stølsfjellet òg. No blir det vel ein del repetisjon over velkjende motiv etter kvart. Men årstida, lyset og vèret er ofte forskjellig frå tur til tur. Og det gir variasjon. To flotte turar var såleis i boks ein tidleg Kr.Himmelfartsdag. Kjekt å få ein fin start på dagen...:-)
Fra Dokka_Stølsfjellet 210509

Ingen kommentarer: