torsdag 14. mai 2009

Sommar i luften

Litt forskjell i fargane frå sol til skugge på Stølsfjellet i kveld Jammen vart det heimesysler i går òg! Flatpakka møblar er slikt som eg kan misse nattesøvnen av. No var det heldigvis "berre" hagemøblar det var snakk om, men likevel. Som før nemnt er eg ingen spesielt flink praktikar. Er nok meir den filosoferande typen. Og så har det truleg med interesse òg å gjere. No får ein likevel sikkert til det meste ein set seg føre her i livet, berre ein ynskjer det hardt nok...! No må eg òg innrømme at fruen i huset vart minst like nøgd med meg etter at eg hadde skrudd i hop dei nye hagemøblane som om eg skulle ha teke alle toppane på fjelltrimmen på ein dag i staden. Truleg hadde eg heller fått kjeft av sistnemnde utfriking... Nei, det var andre tider i ungdommen då eg kom heim til bestemor mi med største torskane i Dalsfjorden... Sjølv om bestemor mi var husmor og butikkdame, var ho vel innerst inne mest psykolog... På den annan side har eg jo fått meg nokre smekk etter å tykt for godt om medskapningane mine, så for mykje ros er vel ikkje av det gode heller. For ein kvar har vel opplevd at livet ikkje alltid er ein dans på roser. Filosofering ja... Det var Stølsfjellet ja... Nydeleg stille vårkveld med fuglekvitter i Rivedal. Litt skyer var drege opp frå sør, men temperaturen var så fin at eg sprang berre opp i tights(!) og ei tynn trøye. Legg merke til utropsteiknet. Olaug berre smiler med seg sjølv og ser rart på meg når eg dreg på meg trange tights. Passar ikkje besteforeldre i tights seier du? Vel, det gir eg katten i.. Eg kler meg i det eg tykkje er mest behageleg, iallefall når eg har fri og skal på fjellet...:-) Eg spring gjerne i boxeren for den del... Det er nesten so eg føler meg endå meir fri då! Er det kanskje slik nudistane kjenner på det...? Nei, i kveld pratar eg meg visst heilt vekk. Men egentleg er det vel ikkje så mykje meir å seie om den flotte kvelden på Stølsfjellet. Det var rett opp og ned...for eg måtte for all del ikkje komme for seint til fruen skulle av stad å marsjere med trompeten sin nede i Askvoll...:-) DÅ hadde hundre og eitt vore ute...:-)

Ingen kommentarer: