tirsdag 19. mai 2009

Skiftande mai

Utsikt mot Smørskornova, Skålefjellet og Røyrbotnholten frå Stølsfjellet i kveld (MMS) Det vart Stølsfjellet igjen i kveld òg... Men eg var dautrøtt då eg kom heim frå arbeid. Og sofaen var eit naturleg val etter rømmegrauten...:-) Det gjekk naturleg nok tid å vakne til live igjen. Eit eple og eit krus kaffi på altan-trappa gjorde susen. Og som om det ikkje var nok til å kvikne til igjen, klårna det heilt opp og sola skein. Eg kunne sjølvsagt ikkje sitte her. Så medan Olaug var med Peter på barnetrimmen i Askvoll, køyrde eg til Rivedal (igjen...) Men i motsetnad til i går var eg glad eg ikkje hadde shorts og lett trøye. For det slo til med ei solid regnbyge med det same eg begynte å gå. Veldig ustadig vèr. Det gav seg oppe med demninga. Og derifrå og opp og ned igjen, var det heilt fint. Litt vind var det på toppen, men ikkje meir enn vanleg. Og sjølvsagt ganske sleipt på steinar og vått gras... Kanskje eg snart skal ta i bruk dei nye skoa...? Gler meg til det - dei er nemleg super-lette...:-)

Ingen kommentarer: