lørdag 25. april 2009

Sevja stig

Første bildet er frå Eitrenipa med utsikt vestover. Det andre frå Dokka austover og inn Dalsfjorden. To fantastisk flotte fjellturar i dag. Tidleg morgontur på Eitrenipa, med toppen kl 09. Etter middag gjekk turen på Dokka og toppen kl 15.45. Heldigvis hadde eg med meg byteklede på Eitrenipa. For der var det kald vind i dag tidleg. Disig. Og sola forsvann bak skyer som kom og gjekk. Det ligg att litt snø oppe i skara mot toppen. Ganske fast. Men øverste laget så pass blautt at det gjekk heilt fint utan broddar. Eg hadde dei heller ikkje med då det har vore plussgrader i høgda i fleire dagar. Etter å ha vaska ut vinterskiten av bilen ilag med Peter og ete ein fiskemiddag, reiste eg til Holmedal og gjekk opp kammen på Dokka. Reint sommarkledd i den nydelege ettermiddagen. Det var faktisk nesten 20 grader heime. Framleis ganske disig som ein kan sjå på bileta. Felles for begge turane var at det gjekk veldig lett. Moro. Og hadde det ikkje vore for at eg måtte ein tur til Førde og hente Marie som kom frå Sogndal, hadde eg teke med meg Hjartåsen òg. Men det får vere til ein annan gong:-)
Fra Eitrenipa_Dokka 250409
To fantastiske fjellturar i dag

Ingen kommentarer: