søndag 12. april 2009

Påskeharen

Tidleg havutsikt 1.Påskedag... Fin morgontur på Dokka i dag tidleg 1.Påskedag. Eg såg ikkje eit menneske. Men det var vel ikkje å vente. Eg var på toppen litt over halv 9... Det ligg ganske mykje snø der bak på nordaust sida endå. Forbausande mykje faktisk. Sjølv om det har minka ein god del sidan eg var opp for første gong i år for nokre dagar sidan. I dag var det første gongen eg forresten såg noko i det heile teke pga. tjukk skodde tidlegare. Snøen var ganske hard og god å gå i. Og spora frå før var godt synlege. Eg var heime igjen før klokka 10, så då fekk Olaug seg ein tur på Høgeheia. Resten av ungdommane på påskeferie sov tilsynelatande sin søtaste søvn.... Her er litt ymse døgnrytme i huset om dagen...
Fra Dokka 120409
Askvoll 1.Påskedag Seinare Så vart det ein tur på Hjartåsen til kvelds... Dagen vart altfor lang utan å bevege seg litt igjen. Etter lammelår, riskrem og senga, tok det si tid før eg kom meg til hektene. (Råna te att, som faderen seie...) Det er kanskje lett å "surne" vekk når ein har det for godt? Men eit par koppar kaffi hjelpe alltid på. Såpass at eg kom meg i bilen og fekk løyst sveitten opp Askdalen. Då vart eg meg sjølv igjen:-) Og kjende humøret steig... Då eg så traff Vigdis, og vi gjekk ilag ned igjen, fekk jo snakketyet føter å gå på òg...

Ingen kommentarer: