mandag 20. april 2009

Lett på foten

MMS frå Hjartåsen i kveld Eg hadde avtalt med Agnar om å gå på Dokka i ettermiddag, sidan han hadde ærend her ute. Diverre skar det seg då det låg tjukk skodde oppe i fjellet. Var ingen vits i å ta avgarde dit når ein likevel ikkje såg bort på Straumsneset. Agnar kjem opprinneleg der i frå... Men då karen køyrde til Førde igjen, gjekk eg likevel på Hjartåsen. Der gjer skodda ingen ting. Det har blitt relativt tørt i terrenget siste dagane. Eg valde difor å nytte meg av hybrid skora frå Lowa i dag. Det er ei herleg kjensle å få på lette sko. Som om kroppen fann ekstra krefter med ein gong... Og i dag har eg fått dei nye Inov8 skoa mine der reklamen lyder som fylgjer: The hills are calling. Bone hard tracks and muddy forest trails scream your name. Jagged rocks and shattered slate are waiting with a special `welcome home` surprise for the unwary. Say hello as you breeze past them on another flying visit. Once it gets into your blood, mountain running is a powerful narcotic. Technical running shoes from Inov8 are your only hope of coping with its painful addiction.

Ingen kommentarer: