mandag 30. mars 2009

Råflaks

MMS frå Hjartåsen i kveld... Sidan min Sony Ericsson 850 sa takk og farvel for seg etter x-antal gonger våt, kjøpte eg meg ein ny 720 som skal tole betre vatn. Denne er på 3,5 megapixlar i motsetnad til hin på 5. På det siste bildet ser vi i aust Moldura, Kalderasnipene og Dokka med Eidsvatnet i midten. Det var elendig vèr då eg reiste heim frå jobb i Førde i stad. Det bles, sludda og regna. Skikkeleg ufyseleg. Eg bestemte meg for å ta det heilt piano når eg kom heim. Middag, fyr i ovnen og avisa med meg på sofaen ilag med favoritt-teppet mitt... Men då eg kom over heia opna himmelen seg ute mot havet og englane dala ned, les:sola skinte sine vårstrålar... Det var som om nokon hadde fyrt på meg bak... Gløymt var alle tankar om sofaen der og då - hvis ikkje det snudde att til eg kom heim! Eg kom meg i hus, skifta i ein fei, og køyrde rett til Askvoll. Fantastisk flott. Sola varma meg i ryggen opp Askdalen, og eg formeleg sprang opp bakkane. Knall! Eg vart nesten ikkje andpusten eingong. I nysnøen på toppen var det ikkje eit spor, så folk hadde det ikkje vore her i dag. Eg tok fram mobilen og knipsa nokre bilder i farten, før det bar ned igjen så spruten stod. Du verden - trur det gjorde godt med den 6-timars turen på lørdag. For eg var ikkje trøtt i det heile tatt då eg kom joggande ned igjen til bilen! Og snakk om flaks - då eg såg meg tilbake opp dalen kom den hagl/regn/snø byga ned fjellet der eg nett hadde vore. Eg lo godt i bilen opp igjen då uvèret dundra i frontruta med vindusviskarane på full speed...Flaks!

Ingen kommentarer: