søndag 29. mars 2009

Forbikøyringar er fali` det

Fantastiske påskeforhold ved Nipebu. Bilete frå i går... Av alle ting reiste Olaug til Askvoll i dag tidleg for å lage pølser. Eg er jo oppvaksen med at slikt handlar vi på butikken. Kanskje like glad for det, sidan eg då ikkje veit kva som er inni... Eg har høyrt rykte om litt av kvart (brukte nyrer og lever har eg litt problem med)! Men dette resulterte sjølvsagt i at Peter og eg måtte halde fortet.... Dagen grydde jo med eit fantastisk vèr. Heldigvis hadde eg fått rasa av meg ein del i går, så rastløysa over å ikkje komme meg avgarde på tur var tåleleg. Så Peter og eg kosa oss heime i føremiddag. Pc og spel, og appelsin på altanen i sola. Greitt soleis, å ha alt ein treng innafor rekkevidde...:-) Vi har som ein regel at Peter ikkje får ringe eller kontakte kompisar før kl 10 i helgane. Han er oftast oppe ilag med meg i 6-tida. Så ofte lyt vi halde han att med dette. No vart på ein måte klokka 10 fort i dag, så då avtalte han med Andreas om å komme her. Det er kjekt når "einebarnet" vårt har selskap. No kom Olaug igjen på same tid som Andreas kom, så då var eg ikkje sein om å komme meg ut av huset. Eg var inne på tanken om Eitrenipa igjen, men let det vere med tanken... Eg var litt metta av dei 6 timane i går. Og så ville jo mykje av søndagen òg gå med hvis eg gjekk inn igjen der... Nei, det fekk vere med ein rask tur opp og ned på Hjartåsen. Eg visste eg hadde nokre damer framfor meg på grunn av bilane på parkeringsplassen. Men kven det var, såg eg ikkje før i boka oppe på fjellet. Då viste det seg at dei var 10 min føre meg, men hadde gått den vanlege ruta aust om toppen. Truleg var dei der då eg kom opp. Iallefall tok eg dei att bakfrå då eg kom springande ned brattaste bakken. Dette kvapp dei visst så dei hoppa høgt av... Andre gongen på kort tid dette, om ikkje akkurat med same damene! Eg må visst ligge tidleg på hornet framover...:-)

Ingen kommentarer: