mandag 8. desember 2008

Kystklima

Agnar på veg opp den lange grasbakken mot Eitrenipa på lørdag Det sludda og snøa på veg heim frå jobb i dag. Over heia var det dårleg føre. Tjukt snødrev. Skikkeleg ufyseleg. Eg slo i grunn frå meg all fjelltrim der og då. Men det var mykje betre vèr då eg kom ut igjen til kysten. Rett nok litt vestavind, men pyttsan. Fort gjort å ombestemme seg når given er der... Eg køyrde difor nesten direkte i Staveneset etter å ha skifta klede og slukt ei banan i farten. Ahh, det gjorde godt å peise opp bakkane på Høgeheia. Kjenne at motoren glødar. Det var opplett og fint. Månen stakk til og med fram. All frost i bakken var vekke. Så det var litt blautt enkelte plassar igjen. På toppen låg det berre eit par, tre centimeter med nysnø. Og heim igjen sprang eg mesteparten av vegen - over stokk og stein - i lyset frå hovudlykta og månen. Utan uhell av noko slag...:-) Kjempeflott!

Ingen kommentarer: