fredag 14. november 2008

Blindspor

På veg mot Høgeheia. Bildet er teke frå den eksponerte ranen mot sør. På hi sida av Stongfjorden ligg Granesundet, Eimind t.v. og Atløy Det vart nesten rein reprise på Høgeheia i kveld igjen. Det regna, men bles litt mindre enn i går. Det var i tillegg noko meir skodde på toppen. Så tett var det at eg ikkje såg første refleksstanga på returen. Og eg greidde jammen å rote meg bort på feil side av den små tjørna på toppen, før eg såg kvar eg var. Det blir egentleg akkurat same effekten med hovudlykt som når du køyrer bil i skodde når det er mørkt. Skodda reflekterer og sluker veldig mykje lys. Det er ikkje godt å sjå noko... Elles var det no heilt greitt opp og ned (då eg kom meg i rett retning:-)) Eg fekk meg eit par morosame e-postar i dag som eg lo godt av. Eg tek like godt å publiserer dei. Litt humor- og eit skrått blikk på kvardagen skadar ikkje...:-)

1 kommentar:

AG sa...

Gult gras er fint om høsten, men seiling er betre