lørdag 21. juni 2008

Ragged Glory


Skodde mot Dokka og Moldura, Eidselva t.v (MMS Fristadfjellet i dag)

Elva gjennom Askdalen har fått mykje påfyll siste dagane

Det heldt seg nesten heilt opplett på turen opp på Fristadfjellet i føremiddag. Men det bles kald nordvestvind. Skoddefritt.

Eg prøvde nyebuksa mi for første gong. For ein nytelse. Tørt og luftig. Ikkje kleba den til låra som den forrige. Lett og ledig over knea. Fekk god bevegelse opp den bratte framsida. Kjempegreie. Eg fekk tak i siste Large buksa på Platou i Bergen. Prøvde å få ho frå USA, men Arcteryx har lagt ned forbod mot import derifrå då dei vil eit grått marked til livs.

Eg var tenkt inn på Driveknolten etterpå. Men etter ein telefon med mor mi i Dale, som fortalde at skodda låg tjukk inne, ombestemte eg meg. Eg har blitt fortalt av ein ven nyleg at det er viktig å samle poeng i heimen òg... Så med dei orda klingande i øyra køyrde eg heim igjen frå Askvoll, vel vitande om at vèrmeldigane var betre for i morgon...:-)

Ingen kommentarer: