torsdag 26. juni 2008

Liten kar på nye stiar


MMS frå toppen - father and son...

Peter slik fotballspelararane sit seier han

Flotte lyskombinasjonar mot Lihesten i Sogn

Etter at Peter og Olaug vakna, bestemte vi oss for å gå på Driveknolten i lag. Kjekt når Peter tenner på slike idear. Han var eit prakteksemplar på turen i dag. Inga klaging og i godt humør. Men det var ei kjøla masing og spørjing om alt mellom himmel og jord innover Heileberget. Livet er vel ein læreprosess...

Det stemde heilt ved vèrmeldingane for dagen. Vi kom oss tidleg av garde, og det heldt seg opplett til vi kom ned igjen til Rivedal.

Undervegs traff vi på Dag Tore og Anita. Dei kom meir rett opp frå Vagstaddalen mot Høgholten. Dei gjekk føre inn. På returen deira, rett ved toppen, måtte eg love og sjå etter postane medan dei var på sydlege breiddegrader. Noko Olaug òg fekk med seg, trur eg...

Eg hadde sett min bil på Ringstad, så etter at vi kom ned igjen, tok eg nedom Askvoll og gjekk på Fristadfjellet i same rennet. Eg gjekk opp i bar overkropp på framsida. Regnet kom etterkvart i bøtter og spann oppe ved toppen. Etter å ha tryne skikkeleg på berget ned standard-ruta, og fått ei lang flenge på undersida av venstre armen som blødde ganske stygt, sprang eg difor utan klede på overkroppen heilt ned til bilen. Herleg, våt, blid....

Kanskje er det nok for i dag....:-)


Driveknolten 260608

Ingen kommentarer: