fredag 20. juni 2008

Vått og godt


Dramatisk lyssetting på toppen før skodda kom (MMS)

"Barwitzki kulpen" var livleg i dag (MMS)

Eg måtte nesten le på toppen av Skålefjellet i stad. For på nøyaktig same tidspunkt som på Kvamsnipa i går begynte det å striregne. Og opp var det fint akkurat som i går òg. Ikkje nok med at det regna, i værste bya spruta hagla rundt føtene. På veg mot toppen såg eg skodda, tjukk som graut, susa forbi Dokka, Moldura og Svarthamrane og midt i fleisen på meg. Eg fekk teke eit bilde med mobilen før alt vart kvitt og fossregnet kom.

Ned igjen var det i grunn greitt med alle vardane eg har sett opp. Sjølv om eg aldri var i tvil om vegen. Lenger nede forsvann skodda igjen, men regnet heldt fram å hamre bakkane. Litt sleipt var det vorte i Gjerdedalen etter alt regnet. Men stien er bra oppgådd i det midterste og brattaste partiet som er mest tilvokse.

Det er tydeleg at frosken trivst om dagen. Eg har aldri sett så mykje av den som no. Han hoppa stadig vekk rundt føtene oppe i bakkane i dalen. Han har vel lengta etter regnet den karen òg.

Ingen kommentarer: