torsdag 29. mai 2008

Varm mai-kveld


Utsikt frå Fristadfjellet mot f.v. Moldura, Kalderasnipene og Dokka .


Vi ser ein flik av Stongfjorden og mot Mjåseth

26 grader viste termometeret då eg køyrde ned til Askvoll for å gå på Fristadfjellet. Iført kun shortsen gjekk eg opp på framsida som sist. Det gjekk heilt greitt opp. Fint og tørt i dei bratte bakkane og på berga. Men jammen var det varmt! Ein liten lun bris på toppen gjorde at eg endeleg vart kvitt dei sveitte-sugande småflugene som dei siste dagane har eksplodert i antal. Ein pest og ei plage. Spesielt når du svel dei, og du føler det kravlar i halsen lenge etterpå!

Eg sette opp eit par vardar på vegen opp for å prøve og treffe ned igjen. Bakkane er fulle av einer. Det gjekk greitt til å begynne med, og mot slutten. Banda som er hengde opp første delen, er greie og sjå. I midtpartiet rota eg igjen. Og på hovudet ned i einer-kavane bar det igjen som sist. Med kun shortsen som einaste klesplagg på seg er jo dette kjekt. Så i kveld ser eg ut som om eg har hatt ein lengre slåsskamp med ein villkatt. Spesielt lår og legger er blodige og opprispa. Shit - neste gong spring eg iallefall rundt nedatt. Men opp går det fort denne vegen...

Ingen kommentarer: