tirsdag 20. mai 2008

Livets glade dagar



MMS frå Kvamsnipa og Fristadfjellet i kveld

Eg tok med meg litt trimklede i bilen i dag tidleg og stakk oppom fjelltrimposten på Kvamsnipa på veg heim frå jobb. Det er jo litt på kanten å skulle køyre forbi krysset opp til Skjerlia på veg heim, for så å køyre inn att same vegen etterpå når eg skal opp dit. Blir vel eit par mil ekstra køyring hvis eg skulle gjere det på den måten. Så for andre turar midt i veka opp her, er det ein grei måte å gå på posten før eg dreg heim.

Jammen var det heilt på grensa at eg ikkje trakka opp i eit lirype-reir på veg oppover. Fuglen flaug opp nesten mellom føtene på meg. 10 flotte egg i reiret som du kan sjå bilde av. Kjekt at her er liv!

Det gjekk veldig lett oppover. Som ein leik. Litt nordavind på toppen. Og ganske kaldt når sola var vekke. Grei tur.

Eg følte egentleg at dette var litt for lite. Kvelden var enno ung. Eg stakk difor såvidt heimom før eg køyrde vidare ned til Askvoll og tok med meg Fristadfjellet òg. Eg hadde eit par meldingar med Svein F. i dag. Det var rydda sti opp på sørvest-kanten. Eg prøvde meg difor opp framkanten av fjellet. Det vart no so som so. Eg toucha innom ein sti og eit par vardar oppe mot toppen. Men stort sett vart det ein kamp med einer og lyng i bratte bakkane. Opp kom eg meg. Ganske fort òg. Men behageleg var det vel ikkje. Og ned igjen vart det omlag det same. Gjekk greitt til å begynne med, men trur eg kom for langt nord etterkvart og hamna ut på nokre bratte sva. Vel, eg kom no meg ned igjen på stien i dalen om senn. Men neste gong må eg nok følgje heilt på sørvest-egga...

Tok ein lett joggetur nedatt resten av dalen til bilen. Ein nydeleg vårkveld som anga herleg av hegg. Sola bivra sine siste kveldsstrålar gjennom det grøne lauvet ved den stille elva. Idyll!
Fantastiske kveldar. Det er som livet brusar i årane... Fullkome!

Kvamsnipa og Fristadfjellet 200508_MMS

Ingen kommentarer: