søndag 18. mai 2008

Driveknolten i kald nordavind

Dag Tore, Anita, Olaug, meg, Julie, Kristine og Peter er lukkeleg tilbake i Rivedal etter ein flott dag på fjellet...

Vi hadde ein flott familietur på Driveknolten i dag. Ymse omstende gjorde til at det vart ganske seint før vi kom oss avgarde. Men vel halv to var vi på plass på parkeringsplassen ved kraftverket i Rivedal.

Vi gjekk opp nyevegen mot demningen og kryssa steinane over det som ein gong var elva til Rivedal. Vi valde å gjere ruta litt annleis enn før, og gjekk inn Vagstaddalen. Midtveis inne i dalen traff vi på ein heil gjeng som rydda kjerr og einer for ei ny hytte. Vi slo av ein liten prat.

Vi heldt deretter fram inn dalen. Følgde stien mot Nipebu langs den idylliske elva og lonane og nesten fram til brua i vestre enden av Atlevatnet. Det er svært vakkert her. Elva fossar ned etter berga med nydelege kulpar under.

Vi skar så opp fjellet aust-søraustover og fann brukbare snaufjell-trassèar mot toppen. Litt kvild i bakkane og drikkepausar måtte til undervegs. Men vi toppa ut alle i isande kald nordavind. Vi kom oss i livd under hammaren mot sør av varden. Her tok vi oss ein velfortent pause med mat og klesbyte. Godt var det at vi hadde rikeleg med klede med oss. Det måtte fram det vi hadde. Både huer og vottar var kjærkomne plagg i sekkane!

Det vart sjølvsagt ikkje lenge vi sat der. Vi gjekk difor etter kvarteret vestover fjellet mot Rivedal igjen. Her er det lett og ta seg fram. Varda litt undervegs òg. Framme på sørsida av Hundeheia, med nydeleg utsikt mot Rivedal og ut fjorden, går stien litt luftig fram og ned med berget. For enkelte. Vi tok oss difor ein liten rast før vi skar ned denne steinete delen. Det gjekk sjølvsagt heilt greitt med alle. Vi fann oss deretter ein god sti nedatt mot demningen og til bilane igjen.

Alt i alt tok turen vel 5 timar. Godt gjort med små ungar. Dei er fantastisk flinke til å gå! Imponerande....